Regulamin
REGULAMIN SKLEPU
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży produktów pomiędzy sprzedawcą a Klientami, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz korzystania przez klientów ze sklepu internetowego azagro.pl dostępnego pod adresem internetowym https://www.azagro.pl/
- Regulamin jest zgodny z art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów sklepu internetowego azagro.pl
- Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej sklepu, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego lecz zaproszenie do zawarcia umowy określone w art.71 Kodeksu Cywilnego. Wszelkie informacje dotyczące towarów, w tym broszury, instrukcje, inne materiały informacyjne lub reklamowe, a także informacje zawarte na stronie www.azagro.pl kierowane do odbiorców i potencjalnych klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa, a są wyłącznie zaproszeniem do rozpoczęcia negocjacji.
- Warunkiem korzystania z usług sklepu internetowego azagro.pl jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść niniejszego regulaminu.
II. WARUNKI ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem oferty są produkty wystawione w chwili składania zamówień na stronie www.azagro.pl. Sklep internetowy azagro.pl umożliwia Klientom:
- składanie zamówień dotyczących towarów dostępnych w ramach sklepu internetowego i zawierania umów kupna/sprzedaży towarów na odległość,
- uzyskanie informacji o towarach dostępnych w sklepie internetowym.
- Wszystkie produkty oferowane w sklepie azagro.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Zamówienie można składać poprzez wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronie sklepu internetowego.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą przekazania przez Klienta wszystkich informacji koniecznych do jej realizacji i potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez sprzedawcę wraz z nadaniem numeru zamówieniu.
- Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych danych osobowych koniecznych do realizacji zamówienia tj.: imię, nazwisko, adres email, adres płatnika i adres dostawy, nazwę firmy i NIP (dla firm) oraz nr telefonu.
- Weryfikacja, usunięcie błędu lub korekta zamówienia jest możliwa aż do momentu realizacji wysyłki, poprzez wiadomość e-mail do sprzedawcy na adres: sklep@azagro.pl lub też telefonicznie pod numerem telefonu:
+48 511 042 651
- Ceny podane na stronach są cenami brutto, podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Do ceny zakupionego towaru należy doliczyć koszty wysyłki. Podane na stronie sklepu koszty dotyczą przesyłki krajowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zakupione produkty:
- gotówką w przypadku odbioru towaru ze sklepu azagro.pl w punkcie odbioru.
- za pobraniem (gotówką), w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- przedpłata (przelew) na rachunek bankowy Sprzedawcy
IV. DOSTAWA TOWARU
- Dostawa zamówionych produktów realizowana jest w dni robocze (od poniedziałku do piątku) na terenie całej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dostawa towarów ograniczona jest do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.
- Orientacyjny czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności w magazynie sprzedawcy wybranego przez Klienta produktu. Maksymalny termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 30 dni od dnia zawarcia umowy.
- Sprzedawca rozpoczyna realizację zamówienia tego samego lub następnego dnia po otrzymaniu zamówienia, a w przypadku wyboru przez Klienta płatności elektronicznej po otrzymaniu płatności dokonanej przelewem.
- Dostawa przesyłki następuje na adres podany przez Klienta na formularzu zamówienia lub też inny ustalony z Klientem poprzez e-mail.
- Do każdego zamówionego produktu dołączany jest paragon fiskalny. Faktura VAT wystawiana jest na wyraźne żądanie klienta, po podaniu wszystkich danych potrzebnych do jej wystawienia.
- Koszt dostawy towaru pokrywa Klient. Aktualny cennik przesyłek znajduje się na stronie internetowej sklepu. Klient przed dokonaniem zakupu jest informowany o kosztach przesyłki zamówionego towaru.
- Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wady produktu zakupionego przez tego Klienta w zakresie określonym ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm.).
- Reklamacje jakościowe z tytułu gwarancji należy kierować bezpośrednio do gwaranta. Adres gwaranta, sposób dokonywania zgłoszeń gwarancyjnych oraz tryb postępowania gwarancyjnego opisany jest w karcie gwarancyjnej dołączonej do zakupionego produktu.
- W przypadku reklamacji prosimy o kontakt mailowy na sklep@azagro.pl lub telefoniczny 511 042 651 (od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00, w soboty 8:00 - 14:00) w celu ustalenia sposobu zwrotu przesyłki. Sprzęt na gwarancji prosimy wysyłać w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem fiskalnym lub fakturą VAT oraz kartą gwarancyjną. Towar należy wysłać na adres X-AR Agnieszka Rabiega ul. Biznesowa 6 35-213 Rzeszów.
- Prosimy jednocześnie o dołączenie pisemnego zgłoszenia reklamacji, w którym należy podać datę zgłoszenia, dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z nazwą firmy, imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu osoby upoważnionej do reprezentowania firmy.
- Wysyłany produkt powinien zostać zapakowany w sposób zapewniający jego bezpieczny transport do sklepu azagro.pl. Koszt wysyłki do sklepu pokrywa kupujący.
- Przesyłek za pobraniem nie odbieramy.
- Rozpatrzenie zasadności zgłoszonej usterki następuje po otrzymaniu przez azagro.pl produktu wraz z jego wyposażeniem, opisem usterki oraz dowodem zakupu lub innym równoważnym dokumentem stwierdzającym dokonanie zakupu.
- Naprawa zasadnych usterek zostanie wykonana w ciągu 14 dni roboczych, liczonych od daty dostarczenia urządzenia do serwisu.
- Sprzęt po usunięciu usterki zostanie nieodpłatnie odesłany Klientowi przesyłką kurierską na adres wskazany przez Klienta.
- Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271) Klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia produktu stosowne oświadczenie pisemne na adres e-mail.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru ponosi Klient.
- Prosimy o nie wysyłanie przesyłek za pobraniem (nasza firma nie odbiera przesyłek pobraniowych).
- W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwróconego towaru. Zwrot nastąpi na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity z dnia 6 lipca 2002 r. – Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926), sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych.
- Składając zamówienie, Klient dobrowolnie wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia, ewentualnych reklamacji.
- Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji związanych z działalnością Sprzedawcy na adres e-mail (informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep – newsletter, e-mailing).
- Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia.
- Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych, chyba że Klient wyraził na to zgodę.
- Powierzone dane osobowe są przechowywane przy zachowaniu zasad oraz zabezpieczeń zgodnych z wymaganiami określonymi w obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej przepisach prawa, takich jak:
- Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz.926, z późn. zm.),
- Ustawa z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.),
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29.04.2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024)
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Aktualna treść regulaminu dostępna jest na stronie internetowej www.azagro.pl.
- Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, której przedmiotem są usługi świadczone przez Sprzedawcę na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie. Kupujący będący konsumentem, po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej określonej w niniejszym Regulaminie, przy aprobacie Sprzedawcy, ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy właściwym miejscowo Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Konsumenci/Rozstrzyganie sporów konsumenckich". Klient będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Spory pomiędzy Sprzedającym i Klientem związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę mogą być również rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
- Wszelkie uwagi odnoszące się do funkcjonowania sklepu, prezentacji i wiarygodności danych, lub stwierdzonych nieprawidłowości, prosimy kierować pocztą elektroniczną na adres: sklep@azagro.pl
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego i innych obowiązujących aktów prawnych.
- Zmiana regulaminu nastąpi poprzez opublikowanie treści nowego regulaminu na stronie internetowej sklepu a także przez zamieszczenie 14 dni wcześniej informacji na samej stronie internetowej.
Przejdź do strony głównej
